Przejdź do treści

Informacja dla mieszkańców w sprawie Systemu Powiadamiania SMS

Dodane przez administrator -

Kategoria

sms

Informacja dla mieszkańców

Urząd Gminy Lewin Kłodzki uruchomił System Powiadamiania SMS.

Jest to bezpłatny kanał przekazu informacji skierowany do mieszkańców naszej gminy, w trosce o bezpieczeństwo i szybszy przekaz informacji. Mogą z niego korzystać wszyscy, którzy się zarejestrują składając stosowny formularz.

Wystarczy wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy, w którym musimy podać imię i nazwisko, numer swojego telefonu komórkowego, wybrać miejscowość, w której mieszkamy oraz zaakceptować regulamin i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć w  sekretariacie Urzędu Gminy  (w godzinach pracy urzędu) lub wysłać pocztą  na adres: Urząd Gminy Lewin Kłodzki, ul. Nad Potokiem 4,    57-343 Lewin Kłodzki, bądź poprzez skrzynkę E-PUAP /lewinklodzki/SkrytkaESP lub na adres do e-doręczeń AE:PL-99936-10452-ACWCJ-12.

Dzięki Systemowi Powiadamiania SMS Gminy Lewin Kłodzki jego użytkownicy będą na bieżąco informowani o zagrożeniach, awariach i ostrzeżeniach, które mogą wystąpić na terenie naszej Gminy. Będziemy również informować mieszkańców naszej gminy o ważnych wydarzeniach lokalnych, imprezach kulturalnych i sportowych.

Serdecznie zapraszamy mieszkańców  do rejestracji w Systemie Powiadamiania SMS.